Іспанка 16 років прикидалася глухонімою заради допомоги з інвалідності.

Іспанка глухоніма 16 років - інвалідність
Іспанка глухоніма 16 років - інвалідність
Жінка працювала продавцем у супермаркеті в Андалусії. 2003 року на неї напав покупець. Після інциденту у постраждалої діагностували посттравматичний стресовий розлад та втрату здатності говорити.

Жінка, яка працювала у супермаркеті в Андалусії, стала жертвою насильства в 2003 році. Цей інцидент призвів до появи у неї посттравматичного стресового розладу та втрати можливості говорити.

Служба соціального забезпечення призначила жінці постійну пенсію щодо інвалідності. Через те, що випадок, через який постраждала громадянка, стався на робочому місці, виплати поклали на страхову компанію.

Служба соціального забезпечення надала жінці постійну пенсію інвалідності. Оскільки насилля, з яким сталкинулася постраждала, трапилося на її роботі, виплати були покладені на страхову компанію.

У 2019 році страховики під час перевірки медичної картки іспанки зауважили, що жоден із лікарів, яких вона відвідувала з 2009 року, не зазначив, що постраждала не може говорити.

Під час перевірки медичної картки іспанської жінки в 2019 році, страховики помітили, що жоден з лікарів, які вона відвідувала з 2009 року, не вказав на проблему безмовності потерпілої.

За десятиліття жінка побувала на прийомах у офтальмолога, дерматолога, ортопеда та інших фахівців. Співробітникам служби здалося дивним, що медики не відзначили особливість пацієнтки, і вони попросили лікарів перевірити, чи жінка є глухонімою. Психіатр підозрював фальсифікацію.

За десять років жінка зверталася до офтальмолога, дерматолога, ортопеда та інших спеціалістів. Працівники служби охорони здоров'я подивилися, чому лікарі не відзначили особливості пацієнтки, і попросили їх перевірити, чи жінка не має проблем з слухом та мовленням. Психіатр навіть підозрював, що вона може вигадати свої симптоми.

Для порушення кримінальної справи про шахрайство свідчень одного лікаря було замало. Страхова компанія найняла приватного детектива, який встановив нагляд за жінкою. Він з'ясував, що іспанка веде звичайне життя – регулярно розмовляє телефоном, ходить на зумбу, спілкується з матерями біля шкільних воріт.

Для порушення кримінальної справи про шахрайство свідчень одного лікаря було недостатньо. Страхова компанія найняла приватного детектива, який почав спостерігати за жінкою. Під час нагляду стало зрозуміло, що іспанка веде звичайний спосіб життя - розмовляє по телефону, займається спортом та спілкується з іншими матерями біля школи.

Щоб зібрати ще більше доказів, детектив прикинувся звичайним перехожим і спитав у «німої» жінки на вулиці, як йому пройти в потрібне місце. Громадянка докладно пояснила дорогу.

Для отримання більш детальних доказів, детектив вирішив прикинутися звичайним перехожим та запитати "німу" жінку на вулиці, як йому пройти до певного місця. Здивуванням всіх, громадянка докладно пояснила шлях.

Суд ухвалив, що страхова компанія більше не зобов'язана виплачувати жінці пенсію. Проти громадянки порушили нову справу для призначення штрафу за шахрайство. Крім того, страхова служба знову подасть на неї до суду, щоби повернути виплачені за 16 років гроші.

Суд вирішив, що страхова компанія більше не повинна виплачувати пенсію жінці. Крім того, проти громадянки була порушена кримінальна справа і призначений штраф за шахрайство. Страхова компанія збирається подати позов до суду з метою повернення виплачених грошей за 16 років.

Умовний термін та штраф у розмірі 34 тис. грн були призначені тернопільському жителю за поширення фото свого статевого органу серед 46 незнайомих жінок.

Аналіз:

Ця історія поставляє під сумнів правдивість інвалідності та медичної інформації. Виявляється, не всі медичні працівники документують всі суттєві симптоми та проблеми у своїх пацієнтів. У цьому випадку жінці було призначено пенсію інвалідності, але насправді вона мала можливість жити активне життя. Це показує важливість детального аналізу медичної інформації та перевірки її достовірності, щоб уникнути ситуацій шахрайства та несправедливого надання пільг та компенсацій.


Читайте також

Реклама