Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Три тижні на рішення: кого чекають на повторній ВЛК і що загрожує порушникам
- Путін ігнорує мир, Європа демонструє слабкість: NZZ розповіла, чому переговори щодо України зайшли у глухий кут
- В Україні змінили правила підрахунку пенсійного стажу: як це вплине на виплати
- США представили РФ "сильний мирний план": Рубіо передав Лаврову послання від Трампа
- Трамп анонсував розмову із Зеленським та Путіним
- Трамп розчарував Європу позицією щодо війни в Україні: Bloomberg розкрив деталі